Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

So tell me

Πες ένα ωραίο ψέμα. Κάντο να μοιάζει αληθινό.
Πες μου για παράδειγμα πως μ' αγαπάς.
Θα ξέρω βαθιά μέσα μου,πως δεν ισχύει.
Αλλά εσύ πες το,κι εγώ θα γίνω αφελής ώστε να το πιστέψω.

Ή πες μου πως ο κουμπαράς γέμισε.
Και πως θα πάμε εκείνο το ταξίδι που ονειρευόμασταν από παιδιά.
Θα πάμε όμως σε κοντινές χώρες ώστε να βλεπόμαστε.
Και μην ξεχνάς,εισιτήριο χωρίς επιστροφή.

Ή πες μου πως χθες βράδυ μ' ονειρεύτηκες.
Και ξύπνησες μέσα στο ύπνο σου και με σκεφτόσουν.
Πες,πως έπιασες το κινητό σου να δεις μήπως είχες κλήση μου.

Ή πες μου τις φορές που έκλαψες για 'μενα.
Άφησέ με να πιστέψω πως υπήρξα για 'σενα.


to believe in 






Υπάρχουν τόσα που μπορείς να μου πεις. Κι άφησέ με μέσα στο ψέμα τους να ζω.
Έτσι κι αλλιώς δεν θα γυρίσω πίσω,ούτε θα έρθεις εσύ.
Απλά πες,να νιώσω την ευτυχία για λίγο.

5 σχόλια:

  1. το εχω ευχηθει πολλες φορες.. κρυφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και ποιος δεν το έχει ευχηθεί... Ας μας χάριζαν μερικά ψέματα να έχουμε να αγκαλιάζουμε πριν κοιμηθούμε. Τι αξία έχει άλλωστε ένα ψέμα, ειδικά όταν δεν πρόκειται ποτέ να του ζητήσεις εγγυήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχει ψυχή το ψέμα από τη στιγμή που ξέρεις την αλήθεια.
      Γαληνεύει μονάχα ο πόνος και γι' αυτό το έχουμε και ανάγκη πού και πού.

      Διαγραφή
    2. Ναι... προσωρινή ανακούφιση. Όταν όμως κρέμεσαι από μια κλωστούλα πόση αξία αποκτά...

      Διαγραφή