Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

Ιστορία σελίδας 586

Είναι κάτι ώρες που είμαι με έναν πρόχειρο κότσο στα άλουστα μαλλιά μου. Φοράω την πρώτη τυχαία φόρμα που βρήκα μέσα στην ντουλάπα και περπατώ ξυπόλητη στο σανίδι. Όταν βέβαια πρόκειται να συναντήσω εσένα,αυτό αλλάζει. Τότε είμαι περιποιημένη και ίσως όμορφη στα μάτια σου.
Πάντως να ξέρεις,αν ήσουν τώρα εδώ,θα άνοιγα και τρίτο μπουκάλι μπύρας,θα το έπινα μονορούφι κι ύστερα θα έμπαινα ζαλισμένη μέσα στο αυτοκίνητο σου κι ας μην με ήθελες. Θα σε ξεναγούσα στα αγαπημένα μου μέρη,κι ας τα έχεις δει πεντακόσιες φορές,δεν πειράζει. Θα σου έδειχνα τα καφέ που συχνάζω και θα απορούσες με τον ενθουσιασμό μου. Όταν εκστασιάζομαι,οι γύρω μου τρομάζουν και προσπαθούν να με "συνετίσουν" -ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δρουν έτσι και γιατί τους πειράζει τόσο. Σκέφτομαι πως θα ήθελα να σου ρίξω και μαγικά φίλτρα. Να μάθω αν και πόσο ερωτευμένος είσαι μαζί μου. Κι αν δεν είσαι,εγώ θα σου κάνω βουντού και θα με ερωτευτείς θες δεν θες. Βλέπεις πόσο εγωίστρια είμαι; Το ξέρω,μη μου το υπενθυμίζεις συνέχεια. Με εκνευρίζεις.
Λέω απόψε να σε απαγάγω. Να σε πάω στο πάρκο δίπλα στο σπίτι μου,ύστερα για παγωτό -σίγουρα γεύσεις φράουλα και μπισκότο- να σου μιλήσω για κάτι βράδια αξημέρωτα κι εσύ να είσαι εδώ μα ταυτόχρονα και σ' άλλη. Δεν θα σου δείξω πόσο μ' ενοχλεί,να είσαι σίγουρος. Το πρωί θα σφυρίζεις και για τους δυο μας,γιατί εγώ δεν θα ξέρω. Άσε λίγο τις επαναστάσεις στην άκρη και την άτακτη ζωή που κάνεις. Θα φέρω και την φωτογραφική μου μαζί. Θα είναι τα αποδεικτικά ότι υπήρξαμε. Μετα βέβαια,σε κάποιο ξέσπασμα ίσως σκίσω τις φωτογραφίες μας,αλλά θα μείνουν οι αναμνήσεις χαραγμένες στο μυαλό και στην καρδιά. Θα βάλουμε στο πικ απ και το τραγούδι που σου αρέσει τόσο,μα έχεις πολύ καιρό να ακούσεις. Ύστερα θα σ' αφήσω να καπνίζεις μέσα στο σπίτι,ξαπλωμένος στο κρεβάτι μου και θα ζαλιζόμαστε παρέα. Θα παρομοιάσω τα μάτια σου με τα χρώματα του δειλινού και το σώμα σου με τις λακούβες της ερήμου. Θα με κοιτάς με ένα βλέμμα περίεργο και θα εξερευνείς κάθε εκατοστό του εαυτού μου. Ποτέ δεν θα παραδεχτείς πως κατά βάθος με βρίσκεις ελκυστική. Κι εγώ θα σε φιλήσω λίγο κι εσύ θα υποκύψεις. Μονάχα μην αφήσεις το ταξίδι μας ημιτελές και φύγεις πριν το τέλος.



βαθιά μέσα μου πάντα θα πονάω,
για αυτό που από φόβο δεν ολοληρώθηκε,
αλλά μην το πεις πουθενά.

17 σχόλια:

  1. <3!!!Γειάα :***
    Μ'άρεσει όταν εκστασιαζεσαι ..μην τους αφήνεις ,να τους παρασέρνεις ..είναι ωραιότερο ;)
    :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και ποτέ δεν κατάλαβα γιατί συμβαίνει αυτό.
      προσπαθώ να το κάνω :)

      Διαγραφή
  2. Καλα...πριν το τελος φευγουμε ολοι....
    μα μεχρι να 'ρθει...
    παμε να μοιρασουμε ρουχα σε φτωχους?
    Τι λες?
    Ας κανουμε κατι πιο σημαντικο...

    Καλημερες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν είμαι κλεισμένη μέσα στο δικό μου μικρόκοσμο,
      ξέρω τί γίνεται γύρω μου.
      για εσένα μπορεί να μην είναι σημαντικά αυτά που γράφω,
      επέτρεψε όμως να είναι σημαντικά για εμένα.
      καλημέρα!

      Διαγραφή
    2. Το πηρες προσωπικα...
      Δεν θα'πρεπε...
      Μιλαω για ανοιχτους οριζοντες,ματια μου.
      Ας ειναι...

      Διαγραφή
  3. Ά ώστε επαναστάτης λοιπόν;
    Πώς να μην ερωτευτείς έναν επαναστάτη;

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα λουλουδάκι μου..ερωτικό..παθιασμένο..με ένταση..με πάθος,,με ενθουσίασε..ναί..σκίζουμε φωτογραφίες,γράμματα..αλλά ο επανατατικός αντάρτης έρωτας συγκλονίζει τις αισθήσεις μας..μπράβο σου γλυκό μου πλασματάκι..φιλάκια και αγκαλίτσα για την ώρα..τα λέμε σύντομα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγώ ενθουσιάζομαι και δεν θα πρεπε και τόσο.
      σε φιλώ πολύ :)

      Διαγραφή
  5. Να εκστασιάζεσαι, είναι καλό ;) μ' αρέσουν οι άνθρωποι με αυθόρμητες αντιδράσεις :)

    Σε έχω προσκαλέσει αν θες : http://pink-angel-911.blogspot.gr/2013/10/3.html

    Φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν είναι όμως πάντα καλό να είσαι αυθόρμητος.
      δυστυχώς.
      έρχομαι.
      σε φιλώ :)

      Διαγραφή
  6. αυτοι οι επαναστατες μας εχουν καψει ολες! χαχα :P

    φιλι κοριτσι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή