Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

Πώς με-μας βρήκε

Η playlist του φθινοπώρου είναι πάντα η ίδια και τα συναισθήματα κάθε χρόνο πανομοιότυπα.
Μέχρι χθες έβαζα γάζες και χαζαπλάστ μπας και καταφέρω να επουλώσω τις πληγές. Έπαιρνα το τσιγκελάκι της γιαγιάς και με έραβα λίγο λίγο. Και τώρα όλα αυτά φαντάζουν μάταια. Είναι στιγμές που νιώθεις ότι τα αντέχεις όλα,ή έστω ότι αντέχεις πολλά. Στιγμές που όλα όσα έζησες ήταν ένα μάθημα,άλλοτε σκληρό που σε πίκρανε κι άλλοτε γλυκό που σε άφησε να πιστέψεις ξανά στους ανθρώπους. Μα πάνω απ' όλα σ' εσένα την ίδια.

Θυμίστε μου φέτος να μη λυπηθώ για ότι έφυγε ή για ό,τι μόνη μου έδιωξα. Μονάχα να χαμογελάσω που υπήρξε.
Θυμίστε μου να βλέπω ανθρώπους που στάζουν αγάπη και τους άλλους να τους διώξετε μακριά μου. Είναι λίγοι,πολύ λίγοι για 'μενα.
Θυμίστε μου να πηγαίνω συχνά σ' εκείνο το μέρος που ερωτεύτηκα πρώτη φορά γιατί κάθε φορά νιώθω να αναγεννιέμαι.
Θυμίστε μου όλα αυτά που κάποτε ξεχνώ.

Προσπαθώ ακόμα να πάρω τις σωστές ανάσες. Προσπαθώ να θυμηθώ πώς το φθινόπωρο μας βρήκε αγκαλιασμένους κάτω από τα σκεπάσματα. Προσπαθώ να θυμηθώ πώς βρέθηκα σπίτι σου. Θυμάμαι μόνο τα μάτια σου πριν αρχίσω να βλέπω θολά. Θυμάμαι τα χέρια σου να κρατάνε το βαρύ μου σώμα γιατί αδυνατούσα να στηριχτώ μόνη μου. Θυμάμαι να έχω τη γεύση του τσιγάρου σου στα χείλη μου. Θυμάμαι τις τεκίλες και μετά θυμάμαι το απόλυτο τίποτα.
Ίσως έχουμε κάνει τόσα πολλά λάθη που δεν ξέρουμε πώς να τα διορθώσουμε. Ίσως εξακολουθούμε να γδέρνουμε για λίγη κάθαρση τα κορμιά μας. Ίσως τα φαινόμενα απατούν και δεν είμαστε αυτό που φαίνεται. Όμως εγώ πάντα σ' αγαπώ κρυφά μέσα μου και αγαπώ και τον εαυτό μου όταν είμαι μαζί σου.



καλό μήνα,καλό φθινόπωρο
*σ' εσένα,σ' εμένα,σ' εμάς.

17 σχόλια:

  1. Με έκανες να δακρύσω με τις σκέψεις που όλοι έχουμε σκεφτεί κάποια στιγμή...
    Καλό Μήνα θα πω...
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οσοι δε σταζουν αγαπη ειναι οντως λιγοι για σενα
    Οτι δεν θυμασαι θα σου το θυμησω εγω
    <3 πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θυμασαι τα πιο σημαντικα.. ;)
    φιλια πολλα κοριτσακι!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπεροχο αυτο για τους ανθρωπους που σταζουν αγαπη.
    αυτο χρειαζεται ο καθενας μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό χρειαζόμαστε για να γίνουμε άνθρωποι
      και να πράττουμε σαν άνθρωποι!

      Διαγραφή
  5. Τι ωραία που γράφεις!! :)
    Καλό μήνα, κοριτσάκι, με όσες θύμησες κι αναστήσεις χρειάζεσαι.
    Σε φιλώ γλυκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να νιώσεις γαλήνη και ηρεμία που έχεις κάνει λάθη,που έχεις συνειδητοποιήσει ποιά είναι αυτά και τώρα αντιστέκεσαι,,όταν καταλαβαίνεις τα λάθη που κάνεις τότε έρχεται και η κάθαρση..όταν τα επαναλαμβάνεις-ακριβώς τα ίδια- και αντιπαρέρχεσαι,κάποια στιγμή θα σου βγούν σε εμμονές και παγίδες που οδηγούν σε σκοτάδι ψυχής..επομένως κάνουμε τα λάθη μας και μέσα απο αυτά μαθαίνουμε..έτσι αποκτούμε και εμπειρίες..γινόμαστε πιο δυνατοί..έτσι σε θέλω..όπως καταθέτεις εδώ,.με συνειδητοποίηση..και μάλιστα όχι άκαιρη..υπέροχο κείμενο..με συναίσθημα και ψυχή..καλό σου απογευματάκι κοριτσάκι μου..πολλά φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πρόλαβαν κάποια και έχουν βγει ήδη σε εμμονές..
      με όλα αυτά γινόμαστε σίγουρα πιο αναίσθητοι,
      δυνατοί,δεν ξέρω..
      σε φιλώ πολύ :)

      Διαγραφή
  7. Δεν θυμάμαι αν σου έχω ξανασχολιάσει.
    Καλό μήνα.
    Με έντονα συναισθήματα.
    Καλώς σε βρίσκω.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νομίζω πως ναι,μου έχεις ξανασχολιάσει.
      σε φιλώ
      και καλώς ήρθες πάλι :)

      Διαγραφή
  8. φυσικά
    και να τα θυμίζει η μία στην άλλη ;)
    σε φιλώ!*

    ΑπάντησηΔιαγραφή