Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

Γιατί είναι μαγικό


Ένας ζεστός καφές,καυτός για την ακρίβεια. Ο αγαπημένος σου γαλλικός. Η πικέ κουβέρτα και το μαξιλάρι που σου έκανε δώρο εκείνος είναι η μοναδική σου αυτή τη στιγμή παρέα. Τα συναισθήματα παράλογα και η αίσθηση του κενού παράξενη. Μάλλον είσαι ακόμα μισο-μεθυσμένη από χθες. Λες το κλασσικό "δεν θα ξαναπιώ ποτέ στη ζωή μου" και γελάς με τα χάλια σου.
Ανοίγω το λαπτοπ. Διαβάζω αγαπημένα μου ιστολόγια. Δεν αφήνω κανένα σχόλιο γιατί δε χωράνε λέξεις να σας πω,πόσο ταυτίζομαι με κάποιους από εσάς. Παρομοιάζεις τη ζωή σου με τη ζωή τους. Κάπου μοιάζετε και κάπου διαφέρετε. Λες πως θα 'θελες να γνωρίσεις εκείνην,εκείνην κι εκείνην. Μετά λες ότι θα τις απομυθοποιήσεις. Φτιάχνεις τη μορφή τους στο μυαλό σου. Να έχει καστανά ή ξανθά μαλλιά. Ακόμα και όμορφη να μην είναι για τους άλλους,για εσένα είναι πεντάμορφη.
Πονάει στα μάτια η αλήθεια τους. Πονάς κι εσύ μαζί. Κάνεις εικασίες. Προσπαθείς να καταλάβεις τί κρύβεται πίσω από τα λόγια τους,όπως ίσως κάνουν κι εκείνες  μ' εσένα. Κάπου στο τέλος,σταματάς να νιώθεις μόνη και σαν ο πόνος που ένιωθες να απαλύνεται. Το στομάχι δένεται κόμπος από την ομορφιά των λέξεών τους. Σκέφτεσαι πόσο όμορφα τις έντυσαν μέσα στο κείμενο κι ύστερα τις ευχαριστείς σιωπηλά γιατί κάτι έμαθες μετά από αυτό που διάβασες.
Εύχεσαι να έπαιρνες λίγο από την αίγλη τους,ίσως και λίγο από τον τρόπο σκέψης τους. Κι ύστερα εύχεσαι αυτό το υπέροχο κείμενο να μπορούσες να το είχες γράψει εσύ.



αφιερωμένο σε εσάς
και στο άτομο που μου έμαθε τον κόσμο των μπλογκ.

8 σχόλια:

  1. καλημερα φιλη!!!
    παιρνω την αφιερωση σου και φευγω!! χιχιχ

    οχι δε θα φυγω τοσο ευκολα, χωρις να πω καποια λογια....
    βασικα θελω να πω πως αγαπησα πολυ το κειμενο σου γιατι ειδα δικα μου κομματια και δικες μου σκεψεις να εκφραζονται τελεια εντος του!
    δωρο θεωρω τη σημερινη σου αναρτηση και χαιρομαι παρα πολυ που την διαβασα!

    μπραβο στο ατομο που σε εφερε στα μπλοκς γιατι για μενα τουλαχιστον εισαι πολυ σημαντικη παρουσια εδω και αν και δε σε ξερω πολυ καιρο χαιρομαι να σε ανακαλυπτω!

    ευχαριστω απο καρδιας για την αφιερωση σε ολους εμας και σε χαιρετω γλυκοφιλωντας!

    να εισαι καλα φιλη μου! φιλακια πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ακριβως για ολα αυτα που περιγραφεις, αγαπω τοσο πολυ τα μπλογκς! και μου κανει εντυπωση μερικες φορες, ποσο ιδιαιτερες σχεσεις αναπτυσσονται μεσα απο αυτα, ισως επειδη αφηνουμε στο καθενα κομματια δικα μας που δεν τα μοιραζομαστε απαραιτητα τοσο ευκολα!

    φιλια κοριτσι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. :-)Τι όμορφο!!!!!!!!!<3

    Συμφωνώ απόλυτα με τα προηγούμενα σχόλια ,κι ίσως +με τα επόμενα;-)!!
    Φιλιά Πολλά!!!!!:-****

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μεσα απο τα μπλογκ αληθεια γεμιζω συναισθημα.
    Εκει που εχω χασει λιγο απο μενα κλεβω κατι απο σας...
    Τα αγαπω ολα...! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πόσο υπέροχο.. και πόσο αληθινό...
    και εύχομαι αυτό το κείμενο να μπορούσα να το είχα γράψει εγω..!!! φιλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφο & γλυκό αυτό που είπες. Και πόσους πιθανώς να αντιπροσωπεύουν εξίσου τα λόγια σου.

    ΥΓ. Γιατί ζηλεύεις την γραφή των άλλων, όταν εσύ η ίδια έχεις στην κατοχή σου αστραφτερό περιτύλιγμα... εκ των καλυτέρων; Ε; :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. είμαι σίγουρη πως όλοι τα έχουμε σκεφτεί πάνω-κάτω.
    σας φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή